Tachograf i nowe technologie – ASMO-Solutions – agencja praca Niemcy – praca kierowcy CE i fachowcy
Praca w Niemczech dla Fachowców!
        |     LOGOWANIE     |     REJESTRACJA

TRANSPORT I LOGISTYKA

Tachograf i nowe technologie

17.04.2018

W jaki sposób inteligentny tachograf oraz nowe technologie mogą wpłynąć na branżę oraz jak rozwiązać problem parkingowy w Niemczech? Poznaj pomysły kierowców zebrane w naszym raporcie!

Tachograf i nowe technologie w branży transportowej

W tym rozdziale raportu:

  1. Inteligentny tachograf – szanse i zagrożenia
  2. Ocena skali problemu braku parkingów w Niemczech
  3. Nowe technologie w branży transportowej – szanse i zagrożenia

[/vc_column_text][vc_separator color=”custom” border_width=”2″ accent_color=”#f96232″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][dt_default_button link=”url:https%3A%2F%2Fasmo-solutions.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F04%2FASMO-Solutions-raport-3.pdf||target:%20_blank|” size=”big”]Pobierz 3 rozdział[/dt_default_button][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

OD 15 CZERWCA 2019 R. KAŻDY NOWY POJAZD WYKONUJĄCY NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ USŁUGI TRANSPORTOWE BĘDZIE WYPOSAŻONY W INTELIGENTNY TACHOGRAF. CO MUSISZ WIEDZIEĆ?

 

CO MÓWIĄ PRZEPISY? BRAK MIEJSCA PARKINGOWEGO = PRZEKROCZENIE CZASU PRACY

  • Jeśli kierowca ciężarówki pod koniec przepisowego czasu pracy nie znajdzie w porę odpowiedniego miejsca postoju (np. przepełniony parking), może on jechać dalej, aż do znalezienia wolnego miejsca, jednocześnie przekraczając dozwolony czas. Jednak, ze po zatrzymaniu się musi ten fakt niezwłocznie odnotować własnoręcznie na wydruku cyfrowego tachografu. 
  • Tak zwana „Regularna przerwa tygodniowa” (przerwa trwająca 45 godzin) w związku z orzeczeniem Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości z dnia 20.12.2017 (sygn. C-102/16) nie może być spędzana w ciężarówce. Dzienna przerwa (11 lub 9 godzinna) może być spędzana w ciężarowca jeśli ta posiada warunki do spania oraz pojazd się w tym czasie nie porusza.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”15907″ img_size=”full”][vc_single_image image=”15809″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]OCENA SKALI PROBLEMU BRAKU PARKINGÓW W NIEMCZECH

Infrastruktura parkingowa w Niemczech powinna zostać rozbudowana. Parkingi  często wymagają także rewitalizacji, czy budowy miejsc sanitarnych. Nie da się jednak wybudować tyle parkingów, aby zaspokoić na nie popyt (przy obecnej sytuacji rynkowej). Dlatego też dobrymi pomysłami są te wskazane przez ankietowanych kierowców jak np. zmiany w regulacjach prawnych dotyczących możliwości parkowania w strefach przemysłowych, stworzenie więcej takich przestrzeni, a także umożliwianie kierowcom parkowania na parkingach firm i tworzenie w takich miejscach nowych parkingów wraz z sanitariatami. 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”15905″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Jesteś kierowcą c+e? Sprawdź te aplikacje!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]