Praca w Niemczech dla Fachowców!
   

OFERTY PRACY

Podwójna obsada

Praca Podwójna obsada - aktualne oferty pracy w Niemczech. Przeczytaj co oferuje pracodawca. Jeżeli praca za granicą Podwójna obsada zainteresuje Cię aplikuj poprzez formularz lub zadzwoń.

Stanowisko
Miejscowość
Wynagrodzenie
Trasy
Zestaw
Obsadzenie
więcej
Miejsce pracy: Niemcy, Paderborn
Praca w systemie: 3/1, 2/1, 1/1
Wynagrodzenie: 3055-3255 € netto - na rękę
Trasy: dalekobieżne
Uprawnienia: CE
Zestaw: BDF
ADR: nie
Miejsce pracy: Niemcy, Monachium
System pracy: tak
Wynagrodzenie: 2455-2655 € netto na rękę
Trasy: wokół komina
Uprawnienia: CE
Zestaw: plandeka
ADR: nie
Brak miejsc
Miejsce pracy: Niemcy, Stuttgart
System pracy: nie
Wynagrodzenie: 2655-2855 € netto na rękę
Trasy: wokół komina
Uprawnienia: CE
Zestaw: plandeka
ADR: nie
Brak miejsc
Miejsce pracy: Niemcy, Norymberga
Praca w systemie: nie
Wynagrodzenie: 2755-2955 € netto - na rękę
Trasy: dalekobieżne
Uprawnienia: CE
Zestaw: BDF oś skrętna
ADR: nie
Brak miejsc
Miejsce pracy: Niemcy, Stuttgart
Praca w systemie: nie
Wynagrodzenie: 2900-3100 € netto - na rękę
Trasy: dalekobieżne
Uprawnienia: CE
Zestaw: BDF - oś skrętna
ADR: nie
Brak miejsc
Praca, podwójna obsada CE

Praca podwójna obsada CE

Praca w podwójnej obsadzie CE staje się coraz bardziej popularną opcją dla kierowców ciężarówek. Podwójna obsada pozwala na maksymalizację czasu jazdy. Ale na czym dokładnie polega praca kierowca CE podwójna obsada, i dlaczego może być to korzystna opcja dla kierowców?

Na czym polega praca w podwójnej obsadzie CE?

Praca w podwójnej obsadzie polega na tym, że dwoje kierowców pracuje razem, zamiennie prowadząc pojazd. Gdy jeden kierowca prowadzi, drugi może odpoczywać lub spać. To pozwala na pokonywanie dłuższych dystansów bez konieczności robienia długich przerw, co jest kluczowe w przypadku przewozów międzynarodowych. W praktyce, praca kierowca podwójna obsada oznacza wydajniejsze wykorzystanie czasu i zasobów.

Podwójna obsada CE umożliwia kierowcom zamienianie się miejscami w trakcie trwania trasy. Kiedy jeden kierowca prowadzi pojazd, drugi odbywa swoją 45-minutową obowiązkową przerwę, pozostając jednak w dyspozycji do prowadzenia pojazdu. Co 4,5 godziny kierowcy zamieniają się miejscami. Całkowity czas prowadzenia pojazdu może wynieść aż 18 godzin (lub 20 godzin, jeśli skorzystamy z przedłużonego trybu pracy dwa razy w tygodniu). Dzięki temu transport na długich dystansach jest nie tylko szybszy, ale też bardziej opłacalny.

Dlaczego warto pracować w podwójnej obsadzie?

Maksymalizacja czasu jazdy: praca w podwójnej obsadzie pozwala na większą elastyczność i efektywność. Kierowca CE podwójna obsada może prowadzić przez dłuższy czas, co oznacza szybsze dostawy i mniej czasu spędzonego na postojach.
Oszczędność czasu: brak potrzeby robienia dodatkowych przerw poza tymi planowanymi w systemie podwójnej obsady.
Bezpieczeństwo: podwójna obsada czas pracy zmniejsza ryzyko wypadków spowodowanych zmęczeniem, ponieważ każdy kierowca ma więcej czasu na odpoczynek.
Współpraca: praca ce podwójna obsada sprzyja wzajemnemu wsparciu (np. znajomość języka obcego, umiejetność obsługi HDS…) i rozwijaniu umiejętności interpersonalnych kierowców.

Podwójna obsada czas pracy

W Niemczech, zarówno krajowe, jak i unijne regulacje dotyczące czasu pracy kierowców zawodowych, w tym tych pracujących w podwójnej obsadzie, są ścisłe i muszą być przestrzegane. Oto jak wyglądają główne zasady dotyczące czasu pracy kierowcy w podwójnej obsadzie w Niemczech:

Tygodniowe regulacje czasu pracy:

Maksymalny czas jazdy: kierowca może prowadzić pojazd maksymalnie 9 godzin dziennie, z możliwością wydłużenia do 10 godzin dwukrotnie w tygodniu.
Maksymalny tygodniowy czas jazdy: limit wynosi 56 godzin w ciągu tygodnia.
Odpoczynek: kierowcy muszą mieć co najmniej 11 godzin odpoczynku dziennie, z możliwością skrócenia do 9 godzin trzy razy w tygodniu, oraz regularny tygodniowy odpoczynek trwający 45 godzin.

Miesięczne regulacje czasu pracy:

Maksymalny czas jazdy w dwóch tygodniach: nie więcej niż 90 godzin.
Odpoczynek: w miesiącu kierowcy muszą mieć co najmniej cztery regularne okresy tygodniowego odpoczynku.

Przy wykorzystaniu podwójnej obsady, można wydłużyć dzienny okres rozliczeniowy kierowców do 30 godzin (w porównaniu z 24 godzinami przy jeździe solo). W tym czasie każdy z kierowców może prowadzić pojazd przez 9 godzin (lub 10, ale tylko dwa razy w tygodniu).

Każdy kierowca ma przysługujące mu 9 godzin nieprzerwanego wypoczynku dobowego, podczas którego pojazd nie może się poruszać, praca kierowca podwójna obsada pozwala na efektywne wykorzystanie czasu, zapewniając jednocześnie zgodność z obowiązującymi normami czasu pracy.

Nieprzestrzeganie przepisów dotyczących czasu pracy może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych, zarówno dla kierowcy, jak i dla pracodawcy, dlatego kluczowe jest ścisłe przestrzeganie tych regulacji.

Praca w podwójnej obsadzie przynosi korzyści w formie większej efektywności i opłacalności dla przewoźników oraz lepsze warunki pracy dla kierowców.

 

Masz więcej pytań? Chętnie odpowiemy Skontaktuj się z nami!   Kontakt telefoniczny   +48 22 123 77 20




    UWAGA: ABY WYSŁAĆ, ZAZNACZ POLE PONIŻEJ